Mi Global Store

Najbolji, najsigurniji i najpovoljniji web i ostali shopovi

Mi Global Store

PostPostao/la Keiichi » Uto srp 31, 2018 5:35 pm

Jel netko kupovao od njih? Kakva su iskustva?

Do sad sam uzimao na HK Goldway, ali u sub je iz nekog razloga kod ovih Mi A2 4/64GB bio 230$ pa sam uzeo jer imaju isto kao i ovi DHL free tax... Sad gledam mobitel jos nije poslan i cijena mu je porasla na 300$ kao i kod ostalih... Sad se bojim da je netko od njih zezno cijenu u sub i da ce mi odugovlacit slanje jer imaju 39 dana za processing :roll:


(Also sorry ak ima tema, search je malo tezak kad imas "Mi Global" u imenu, izbacuje sve i svasta :D )
Keiichi
 
Postovi: 1
Pridružen: Ned stu 27, 2016 2:49 pm

Re: Mi Global Store

PostPostao/la pecarosh » Pon kol 20, 2018 11:07 am

I jel shippan tvoj A2?
Ja upravo naručio plavi 6/128 Mi Max 3 on njih...
pecarosh
 
Postovi: 1
Pridružen: Sri sij 10, 2018 5:19 pm

Re: Mi Global Store

PostPostao/la chillout23 » Pon kol 20, 2018 8:34 pm

Evo upravo ih krenuo popljuvat tu i vidim ovu temu da je otvorena...

Znači naručen za brata Note 5, crni, 4/64. Naručen 15.08.2018.
18.08. (prekjučer), poslao im jednu potpuno nevinu poruku i pitao kada će poslati telefon, da je prošlo već 3 dana bla bla...satima i satima nije bilo odgovora. Ponovio upit i zamolio da mi samo napišu kada će biti poslano otprilike i koliko je otprilike potrebno da stigne..da mogu bratu reći. I nakon nekih sat vremena mi pošalju poruku da sorry zbog ovg i onog i da će biti poslano kroz 2 dana.
Jutros opet upit kada će poslati i ništa...pa nakon 3 sata opet upit i zašto su rekli da će poslati ako ne misle poslati i da mi samo napišu kada bi otprilike mogli..i tako nema cijeli dan ni slova odgovora. Order je još uvijek u statusu procesuiranja i još uvijek mogu otkazati. I sad sam im samo napisao da je sramota da tako postupaju prema kupcima i da ignoriraju poruke i ne mogu odgovoriti na najbanalnije pitanje.

Meni osobno je ovo katastrofa. I nakon ovoga, za mene više nema kupnje kod njih. Amen.
Za mene nema izgovora za toliko ignoriranja poruka kupaca.
Make love, not war
Avatar korisnika
chillout23
 
Postovi: 1094
Pridružen: Pon sij 19, 2015 7:16 am
Lokacija: Flat Earth

Re: Mi Global Store

PostPostao/la chillout23 » Sri kol 22, 2018 6:49 am

Evo da prijavim kako ide stvar dalje...
Dakle jučer ujutro im pošaljem poruku da mi se jave ili ću uskoro napraviti cancel order. I ništa, ništa...i nakon par sati napravim cancel. I navedem razlog: seller ne odgovara na poruke. U roku 15 minuta dobijem poruku da će oni napraviti cancel i refund, ali da prvo moram izmijeniti razlog odustajanja. I kada to napravim da će mi refundirati novce u roku 3-15 dana.
Napišem im da ne znam kako to izmijeniti i da niti ne želim, jer 6 dana nitko ne odgovara na poruke i 2 puta su mi samo napisali da šalju u roku 2 dana i to je sve od njih.
Zamolio ih da mi vrate novac jer je telefon već kupljen u drugom shopu i da mi ne rade probleme.
I naravno...i dalje nema nikakvog odgovora niti nisu napravili odustajanje od naruđbe.
Ne mogu otvoriti dispute, jer je order u odustajanju, pa sam sada kontaktirao direkt Ali customer service na live chat. Objasnio im sve i rekli su mi da se samo opustim i da će oni sve riješiti za mene i da ne brinem. I da stvarno nije u redu od sellera to što radi i da shvaćaju kako se osjećam bla bla

U glavnom...show. I to sa provjerenim i kvalitetnim shopom. Barem po osvrtima korisnika.
Za mene više ne postoje, jer ako nisu u stanju 7 dana odgovoriti na 2-3 poruke i ako su u stanju zavlačiti kupca i tražiti ga da laže i mijenja razloge, hvala i nikad više.
Make love, not war
Avatar korisnika
chillout23
 
Postovi: 1094
Pridružen: Pon sij 19, 2015 7:16 am
Lokacija: Flat Earth

Re: Mi Global Store

PostPostao/la nvn » Sri kol 22, 2018 12:07 pm

od zadnjeg takvog iskustva s drugog sajta (joybuy) ne pada mi na pamet narucivati mobove od bilo koga osim od sajtova gdje ilion daje podršku, jednostavno nije vrijedno živaca
nvn
 
Postovi: 107
Pridružen: Čet lip 16, 2016 9:13 am

Re: Mi Global Store

PostPostao/la chillout23 » Sri kol 22, 2018 12:15 pm

Da...evo dobio opet poruku od sellera...kažu ovako: "If you really don't want to wait..." i onda opet dalje traže da promijenim razlog odustajanja i onda će mi trenutno naparviti cancel i vratiti lovu kroz 3-15 dana!?!
Znači ucjenjuju otvoreno i bez srama.
Opet kontaktirao cust. service i iz inata sam to prijavio i rekli mi da će staviti slučaj na "very urgent" i riješiti to za mene...baš me zanima sad.

I poslao im nazad poruku da sad iz inata ne želim tako kako traže, da promijenim razlog samo zbog njihovog rejtinga. Jer rade budalu od mene od prvog dana i odgovore tek kad im se zaprijeti. I da ću radije čekati još 36 dana, ako je potrebno, ali ne mijenjam status odgode.

I nema više nerviranja oko toga. Ako Ali ne riješi, čekat ću radije nego da ciganima pogodujem. Oni ucjenjuju i uvjetuju što bi ja trebao napisati, da mi vrate novac. Fuj!
Make love, not war
Avatar korisnika
chillout23
 
Postovi: 1094
Pridružen: Pon sij 19, 2015 7:16 am
Lokacija: Flat Earth

Re: Mi Global Store

PostPostao/la Sehro » Čet kol 30, 2018 9:58 am

Kod mene ovako stoji evo osmi dan :(
Slika
Sehro
 
Postovi: 45
Pridružen: Pon lis 17, 2016 9:33 pm


Vrati se na: Gdje kupiti kineske mobitele?

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost