1. 09.03.2016. srijeda, naručujem mobitel u srebrnoj boji sa plaćenim dodatnim osiguranjem paketa.
2. 09.03.2016. srijeda, odgovaraju mi da će mobitel poslati i dati mi broj za praćenje paketa.
3. 14.03.2016. ponedjeljak, šalju mi da nemaju srebrni na lageru i jel mi smeta zlatna boja, na prvu sam odgovorio da, ali onda mi se nije dalo čekat pa sam im rekao da šalju zlatni.
4. 14.03.2016. ponedjeljak, odgovaraju mi da šalju mobitel i da ću dobiti broj za praćenje kroz dva dana.
5. 16.03.2016. srijeda, ja im šaljem mail da šalju mobitel i broj u roku 24 sata jer ću u protivnom tražiti povrat sredstava.
6. 16.03.2016. srijeda, opet mi odgovaraju da se ne brinem i da ću kroz dva dana dobiti broj o pošiljci, e to je bila kap koja je prelila čašu.
7. 17.03.2016. šaljem mail da vrate sredstva i preko paypala sve isto napravim, sredstva se vraćaju i paypal zaključuje slučaj.
Uglavnom zgadili su mi se, odgovaraju na mail, a sve u rukavicama "ko te j...".

